Välkommen till min hemsida.

Detta är en självbiografi om mitt liv från 1942-nutid. Ett liv som till största delen har varit oerhört orättvist och plågsamt. Sammanlagt omfattar denna självbiografi med anor och släktingar till en tid av totalt över 170 år.  Från År 1844 då min morfars far Karl Fredrik Johansson Neij föddes till nutid. 
 
Jag arbetar med denna sida nästan varje dag fram till nutid och har nu hunnit fram till år 1985.  Återstår de senaste 30 åren.
 
 
 
 
 
 

Nyheter

25.04.2014 11:03
Berätta för dina kunder om nyheter och evenemang på din webbsida så ofta som möjligt. Du behöver hålla din sida uppdaterad så att dina besökare vänjer sig vid att regelbundet besöka din sida. Du kan använda RSS feeds för att ge ut nya artiklar direkt till dina läsare.

Nyheter

25.04.2014 11:03

Startsida

01.07.2014 08:28
I september 1979 inträffade en stor tågkatastrof på Nässjö Centralstation. Den enda som omkom var lokföraren. Trots att de strömförande ledningarna föll ner över vagnarna så omkom inte någon.

Startsida

01.07.2014 08:28
I september 1979 inträffade en stor tågkatastrof på Nässjö Centralstation. Den enda som omkom var lokföraren. Trots att de strömförande ledningarna föll ner över vagnarna så omkom inte någon.